Learning via Subtitling:
Software & Processes for Developing
Language Learning Material based on Film Subtitling
Minerva
Home PageDocument LibraryEvent CalendarUser ForumsWeb LinksSite MapFAQ_MENU_LABEL_LOGIN
30.10.20
  Αναζήτηση
Home PagearrowΣχετικά με το έργοarrowΑναμενόμενος Αντίκτυπος

EnglishRomanaSpanishportuguesehungarianΕλληνικά

HOU
CTI
Universitat Autonoma de Barcelona (UAB)
The Transilvania University of Brasov (UTBv)
University of the Algarve (UALG)
Roehampton University
University of Pecs
 

Αναμενόμενος Αντίκτυπος Εκτύπωση E-mail

 Απευθείας οφέλη θα υπάρχουν για:

• Τους καθηγητές πανεπιστημίων που συμμετέχουν, οι οποίοι θα εμπλουτίσουν τις διδακτικές τους τεχνικές με τις δραστηριότητες υποτιτλισμού. Το γεγονός ότι το λογισμικό δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις υπολογιστών, θα κάνει πιο εύκολη την εκμάθηση της χρήσης του από τους καθηγητές ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιούν εύκολα μόνοι τους για να αναπτύσσουν υλικό.
• Τους φοιτητές πανεπιστημίων που συμμετέχουν και οι οποίοι θα ασχοληθούν με τις νέες εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο υπάρχον εκπαιδευτικό περιβάλλον. Οι δραστηριότητες αυτές μπορεί να εισάγουν μικρές αλλαγές στη διαδικασία που ακολουθείται αλλά οι προοπτικές που διαγράφονται με την εισαγωγή νέων θεωριών στην εκμάθηση ξένων γλωσσών είναι ιδιαίτερα σημαντικές.

Η ελεύθερη διανομή των αποτελεσμάτων του έργου (λογισμικό ανοιχτού κώδικα, οδηγός, βιβλιοθήκη αποσπασμάτων ταινιών κλπ) στη διαδικτυακή πύλη του έργου και η διάχυση των αποτελεσμάτων μέσω επιστημονικών δημοσιεύσεων και του workshop στο τέλος του έργου αναμένεται να ωφελήσουν και τις ακόλουθες ομάδες:


• καθηγητές και μαθητές σε ιδρύματα που δεν συμμετέχουν στο έργο: φροντιστήρια ξένων γλωσσών, πανεπιστήμια, σύνδεσμοι καθηγητών ξένων γλωσσών κλπ, θα ωφεληθούν από τη χρήση του λογισμικού και του εκπαιδευτικού μοντέλου, που θα τους δώσει τη δυνατότητα να εμπλουτίσουν τις διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες.
• Ερευνητές που ασχολούνται με τη χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα με τη χρήση νέων τεχνικών στην εκμάθηση και διδασκαλία ξένων γλωσσών όπως είναι οι δραστηριότητες με υποτιτλισμό.
• Ομάδες ανάπτυξης λογισμικού σε πανεπιστήμια, ερευνητικά ιδρύματα και εταιρίες ενεργές στον τομέα που με τη σειρά τους θα κινητοποιηθούν να αναπτύξουν περαιτέρω τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες του εργαλείου.   

Περισσότερα αναμενόμενα αποτελέσματα του έργου είναι:


• Από εκπαιδευτική άποψη, αναμένεται να χρησιμοποιηθεί από πολλούς καθηγητές (πανεπιστήμια, σχολές ξένων γλωσσών, σύνδεσμοι καθηγητών ξένων γλωσσών κλπ) ακόμα και μετά τη λήξη του έργου που θα οφείλεται στο ότι i) τα αποτελέσματα του έργου μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, ii) δεν απαιτείται υψηλό επίπεδο γνώσης στη χρήση υπολογιστών από τους καθηγητές για να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο και να αναπτύξουν τέτοιες δραστηριότητες, iii) δίνεται δυνατότητα στους καθηγητές να διευρύνουν τις εμπειρίες τους και να διαμορφώσουν νέα άποψη για τη χρήση νέων τεχνολογιών για δραστηριότητες μέσα στην τάξη και iv) η υποστήριξη πολλών γλωσσών από το εργαλείο.
• Από ακαδημαϊκή άποψη το έργο θα αποτελέσει μια εμπεριστατωμένη επιστημονική πηγή για πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα.
• Από τεχνική άποψη η προσφορά του εργαλείου στη μορφή λογισμικού ανοιχτού κώδικα αναμένεται να ενθαρρύνει ομάδες ανάπτυξης λογισμικού σε πανεπιστήμια, ερευνητικά ιδρύματα και ιδιωτικές εταιρίες που ενεργοποιούνται στον τομέα να αναπτύξουν περισσότερο το εργαλείο και να εμπλουτίσουν τις δυνατότητές του.

 


Design and Implementation: CTI
To deploy this web portal, certain open source products have been utilized, under the terms of the GNU/GPL.
Please see the detailed copyrights list.
Terms of Use